THE THINNING: NEW WORLD ORDER - Official Trailer

댓글

  1. Best Highlights

    Best Highlights57 분 전

    Im only gonna watch it when it has a dead Body shown in the Movie 😂

  2. Araya Grinnage

    Araya Grinnage57 분 전

    Dkgkrkf can't wait!

  3. Marwan Ahmad

    Marwan Ahmad57 분 전

    The trialer is stupid it spoiled all the movie important content

  4. Xxdraco gamerxX

    Xxdraco gamerxX57 분 전

    The beard is lit bro

  5. Tony123 Ramos

    Tony123 Ramos57 분 전

    Plz upload

  6. Mickado

    Mickado57 분 전

    I’m not a Logan Paul fan but this doesn’t look that bad

  7. Tas Mpav

    Tas Mpav58 분 전

    i must say i am not a fun of logan but this film looks dope

  8. The One And Only Lovely

    The One And Only Lovely58 분 전

    DANG I CANT WAIT

  9. Anthony Gilmartin

    Anthony Gilmartin58 분 전

    Movie looks good bro

  10. chitral business vlogger

    chitral business vlogger58 분 전

    KSI'S FATE PREDICTED BY THIS FIGHT SCENE IN THE RING .. LOGAN WILL SMASH THAT SCOOBY DOO SOON

  11. Xslasher71

    Xslasher7158 분 전

    Still waiting for Scare PewDiePie season 2

  12. Simmer Gigi

    Simmer Gigi59 분 전

    Omg!!!! Can't wait

  13. Eleven

    Eleven59 분 전

    Yes Yes Yes

  14. Sara black

    Sara black59 분 전

    And why the fuck are KOreporter supporting you? Why I would never pay shit to this KOreporter original.

  15. Ebony Turner

    Ebony Turner59 분 전

    when your too broke for premium...

  16. lm0413

    lm0413시간 전

    wha the fuck i just wastched the movie and THE ENDING WTAF no i want more

  17. chitral business vlogger

    chitral business vlogger시간 전

    Fuck the haters, the logang is with u..logang4life .

  18. F3LiZ

    F3LiZ시간 전

    INSANE BROOO

  19. Dheerajanator 77

    Dheerajanator 77시간 전

    Maze Runner?

  20. beautiful unicorn

    beautiful unicorn시간 전

    Charles Melton

  21. Frosty Penguin324

    Frosty Penguin324시간 전

    Guys it's not on KOreporter red!

  22. anonymous 1

    anonymous 1시간 전

    Didn't he show a dead body in one of his videos?

  23. Samiyah Muhammad

    Samiyah Muhammad시간 전

    O.M.G

  24. Brian Bortz

    Brian Bortz시간 전

    ok the gag is even if you don't like Logan, like have you seen the first one?? it was AMAZING!! love it and sO ready for this one (:

  25. minhhai kim

    minhhai kim시간 전

    Let’s go record some dead people

  26. Jays 2006

    Jays 2006시간 전

    FINALLY!!!

  27. SuperBoss25 28

    SuperBoss25 28시간 전

    Yay! Blaina lives! Edit:How soon?

  28. Garrett Racine

    Garrett Racine시간 전

    Wait...LOGAN HAS A FUCKING BEARD!!! Lmao

  29. Mark Pasquinelli

    Mark Pasquinelli시간 전

    I see you’ve got the Eminem beard going

  30. Garrett Racine

    Garrett Racine시간 전

    This...is life

  31. Ali Sweid

    Ali Sweid시간 전

    Wowwwww man 👑

  32. Jonathan Montero

    Jonathan Montero시간 전

    Bocadillo

  33. Abbas Makki

    Abbas Makki시간 전

    Beard 🧔

  34. noka 1639

    noka 1639시간 전

    WOW!!!!

  35. The Movie Wolf

    The Movie Wolf시간 전

    Will it be on ITunes?

  36. Jessasnoop

    Jessasnoop시간 전

    He has a beard ???

  37. Katherine Wadey

    Katherine Wadey시간 전

    Shave

  38. Austin Middleton

    Austin Middleton시간 전

    Where’s scare pewdiepie?!

  39. Kevin Montes

    Kevin Montes시간 전

    Is there a way to see for free

  40. Olivia Hill

    Olivia Hill시간 전

    Fit as f****

  41. Pick Potato

    Pick Potato시간 전

    YES IT'S FINALLY HERE

  42. Versiform

    Versiform시간 전

    Why could Logan Paul see the purple hands if he is colorblind

  43. Bridgette Wang

    Bridgette Wang시간 전

    Is no one going to talk about the fact that Charles Melton is in this???? Just me??

  44. Iztash

    Iztash시간 전

    We gotta pay again

  45. Àýmàñ Śãïf

    Àýmàñ Śãïf시간 전

    Not a fan of Logan Paul but i gotta say this KOreporter Movie is sick

  46. Ashlyn Donnelly

    Ashlyn Donnelly시간 전

    Yes! Finally!

  47. Ferlando Frazier

    Ferlando Frazier시간 전

    Wack

  48. Han Caglar

    Han Caglar시간 전

    Im gonna unsubscribe real quick and proceed to cry after seeing this ugly video, *why is logan still a thing?*

  49. Monika Micuda

    Monika Micuda시간 전

    I can't wait to watch 😍

  50. oliver

    oliver시간 전

    im fucking digging the beard

  51. Aye Itshanah

    Aye Itshanah시간 전

    Has everyone forgotten what he did? And is currently doing? This shitty excuse for a human shouldn’t be praised, it’s disgusting.

  52. Samantha Rose

    Samantha Rose시간 전

    i'm shook so excited can't wait to watch loved the first movie

  53. Danesha Gonzales

    Danesha Gonzales시간 전

    im so watching this!!!!omgggg😍😍

  54. Charly Moffit

    Charly Moffit시간 전

    Wow this actually looks pretty awesome.

  55. David Rodriguez

    David Rodriguez시간 전

    Yaaaaaaas

  56. PORTUMAN

    PORTUMAN시간 전

    THE THINNING: SLOWLY GOING BALD

  57. Àýmàñ Śãïf

    Àýmàñ Śãïf시간 전

    Not a fan of Logan Paul but i gotta say this KOreporter Movie is sick

  58. LOL XD12345535

    LOL XD12345535시간 전

    when i saw ur gRave i was like :OOOOOOOOOOO then i saw u alive i was like YAYYAyAYyaYAYAYay

  59. charlotte pratt

    charlotte pratt시간 전

    you cant take it seriously with that cheese helmet haircut.

  60. gamer 102

    gamer 102시간 전

    Yesterday my father and I was watching this and is was awesome

  61. Kelly Joseph

    Kelly Joseph시간 전

    dang I can't wait and I love u I have been supporting us since day 1 but I gotta say u look old with that beard😂😂😂

  62. Ciara Carbaugh

    Ciara Carbaugh시간 전

    Been waiting for this forever!!!!😍😍

  63. Haley Rinke

    Haley Rinke시간 전

    omg I can't wait!!!

  64. Flower charm

    Flower charm시간 전

    Don't you have a girlfriend why r u kissing someone else No hate just curious

  65. SammyWagnz

    SammyWagnz시간 전

    where is scare pewdiepie 2 no one asked for this

  66. eva aboody

    eva aboody시간 전

    I wonder if he will shave the beard

  67. Isaac Manson

    Isaac Manson시간 전

    Hell yeah

  68. JoshTeplica

    JoshTeplica시간 전

    I swear a kid in my 9th grade class made a better trailer than this

  69. Cadence VanderHeyden

    Cadence VanderHeyden시간 전

    I’m a huge fan but he needs to shave

  70. bramabullgaming 2

    bramabullgaming 2시간 전

    Someone grab him some clippers you f*****g beard is weird

  71. Sam Lop

    Sam Lop시간 전

    Does anybody think that this is a copy of The Maze Runner? Like if you agree! Also if you are HAPPY! Love your channel!

  72. neil bossaller

    neil bossaller시간 전

    Logan I miss the classic 2017 vlogs when are u gonna make one

  73. Yousif Alreffai

    Yousif Alreffai시간 전

    The youtube rip off of the maze runner Like if u also delt like that

  74. Ricks Rich

    Ricks Rich시간 전

    Who want vlogs put a like🖒

  75. Adriana Callejas

    Adriana Callejas시간 전

    I want to see it now.Can't wait😊

  76. Matty Mcleish

    Matty Mcleish시간 전

    Why does logan look ginger at the end of his vid

  77. Alissa Baumann

    Alissa Baumann시간 전

    I cannot wait for this movie to come out. I am so excited. Nice beard to Logan. Hope to see you vlog again soon!

  78. Kenny Conz

    Kenny Conz시간 전

    OMG LOGAN HAS A BEARD?!?!?

  79. TheHUNTERlol

    TheHUNTERlol시간 전

    What about scared pewdiepie??

  80. iclal ipekci

    iclal ipekci시간 전

    İm from turkey I love yolu logan paul demek isterdim bu dünyada en çok sevdiğim filimin 2 si ama o kadar ingilizcem yok

  81. Ruby Zavala

    Ruby Zavala시간 전

    Iol😂😂

  82. milton dominguez

    milton dominguez시간 전

    Looks wack and low budget

  83. Dyke Dude

    Dyke Dude시간 전

    I haven't seen the first one but this seems cool

  84. Lilith GoldHeart

    Lilith GoldHeart시간 전

    AAAAAAAAH I WANT TO WATCH IT AS SOON I GOT THE NOTIFICATION

  85. captain vic

    captain vic시간 전

    Where's pews KOreporter red fuck youtube

  86. ActionGenesis

    ActionGenesis시간 전

    Yikes... I guess KOreporter is all for using dead people as content considering they've given support through this.

  87. Khaled Khalil

    Khaled Khalil시간 전

    Yooooooooooo wow that's so cool

  88. Snakepitty

    Snakepitty시간 전

    "Your Beard is weird" No i didn't stole it from MGK

  89. Puru Verma

    Puru Verma시간 전

    I want to see it....😊😊😊😊

  90. Brittany’s World

    Brittany’s World시간 전

    YAAAAAAAaAAaAAAAAAAaAAAaAaAaAAaAaAaAaAaAaaAaAaAAaAaa@aAaAaaAAaAaaAaAaAaAAaAAaAaaAaAAaAaAaaAaAaAaaAaAaaAaaAaAAaAaAaaAaAAaaAaAaaaAaAaAssssssssssssSssSSsSSssSsSsSsSsSsSssSsSsSsSsS

  91. x dhufhjhx

    x dhufhjhx시간 전

    Who else thinks this a spin off of the darkest minds?

  92. Jacob Sutherland

    Jacob Sutherland시간 전

    The second maze runner: scorch trials?

  93. MBD

    MBD시간 전

    That actually looks alrighr.

  94. cocktail jail

    cocktail jail시간 전

    Can i say ? *Hyyyyyyyyyyyyyype!!!!!!*

  95. Harche Vlog

    Harche Vlog시간 전

    Asome men I loved

  96. Giovanni Jannun

    Giovanni Jannun시간 전

    YEEESSSSSS IVE BEEN WAITTING SO LONG FOR THIS!

  97. Andy Vicente

    Andy Vicente시간 전

    I want to watch that movie 🍿🎥😎

  98. Kate Reid

    Kate Reid시간 전

    What happened KOreporter? What happened to cutting ties with Logan? I want Scare Pewdiepie season 2!!!

  99. Lillth Rosella

    Lillth Rosella시간 전

    Chloe he’s.....he’s.......HE’S CHEATING ON U WITH A HO

  100. Buckles Gaming

    Buckles Gaming시간 전

    does anyone else think he looks like shane dawson with that beard?