Star Wars: Galaxy of Heroes - B-1 Battle Droid

댓글

  1. EA Star Wars

    EA Star Wars8 개월 전

    Hey, everyone. We're looking into why this video says it was posted today since it was actually posted last month. Apologies for anyone who got a notification from this.

  2. AlienSam25

    AlienSam258 개월 전

    Hi.This video is funny because it mark february 14 .lol.I no it bye accidant or maybe a big bug from KOreporter it that possible. It happen for Xbox one they got releases a new video about a new game but it was not complet. Lol.Because it cut the video when one is talking and then the video stop.It a sci-fiction game space .

  3. Octagons

    Octagons8 개월 전

    EA Star Wars it’s was private but just leave it private since they suck anyways

  4. EA Star Wars

    EA Star Wars8 개월 전

    @Clubgolf, it was never actually private, which is why this situation is so weird. It had views before today.

  5. ego1899

    ego18998 개월 전

    You even fuck things up on KOreporter. :D

  6. General Grievous

    General Grievous8 개월 전

    Yay, add the incompetent idiots to the army, why don’t you... Where’s that commander? I need a droid head to smack off.

  7. The Dank USSR Hunter

    The Dank USSR Hunter8 개월 전

    but they never male AT-AT to join the fight

  8. Star Fan

    Star Fan8 개월 전

    añadan al capitán Cody como héroe y a jango fett como villano

  9. JDIII

    JDIII8 개월 전

    Your a bit late buddy!

  10. Andrew Burton

    Andrew Burton8 개월 전

    Well this is interesting

  11. Adam Akmal

    Adam Akmal8 개월 전

    ROGER ROGER

  12. Josef Secillano

    Josef Secillano8 개월 전

    Rework Mace Windu

  13. Jim Hopper

    Jim Hopper8 개월 전

    LOL THIS GAME CAME OUT LIKE 5 YEARS AGO AND THERE WERENT ANY BATTLE DROIDS YET?!!?!

  14. Pokemon Pokemon

    Pokemon Pokemon8 개월 전

    EA FUCKED UP AGAIN.

  15. Jim B.

    Jim B.8 개월 전

    *I can't wait for February 14th, 2020 to get a chance to unlock the B1!*

  16. DecarabiaSatanachia

    DecarabiaSatanachia8 개월 전

    Revoke ea license to make crap star wars games

  17. Myjulot

    Myjulot8 개월 전

    ROGER ROGER

  18. Bigby

    Bigby8 개월 전

    You also failed to inform everyone how bad it is.

  19. Hugo Aguilera

    Hugo Aguilera8 개월 전

    Please LucasArts, we need you to come back!!

  20. McKay J Berg

    McKay J Berg8 개월 전

    Just let this game die! We need some sort of real Star Wars App Store game

  21. Champion Singh

    Champion Singh8 개월 전

    😂😂😂😂

  22. MJayP13 PTR13

    MJayP13 PTR138 개월 전

    Dang cant wait

  23. papacheeze82

    papacheeze828 개월 전

    A little late on this one.

  24. Awaken

    Awaken8 개월 전

    Wait this isn't a joke? Wow EA, you did it again...

  25. Neptunekawaiidesu

    Neptunekawaiidesu8 개월 전

    I think the next will be the droideka trailer

  26. Michael Ruelas

    Michael Ruelas8 개월 전

    February 14th was last month, lol!!!

  27. ~(Rogue Jedi)~

    ~(Rogue Jedi)~8 개월 전

    A little late don’t you think?

  28. Dubby

    Dubby8 개월 전

    Can we get more skins in battlefront 2? Hooded maul, bespin Luke, caped grevious, damaged phasma, chancellor palpatine, old obi-wan, masked but unhooded Kylo, etc. and even add more characters like Jango Fett, Mace Windu, Qui Gon Jin, Captain Rex, Asajj Ventress as some options too and even add droidekas for GA. There is so much more that could be done with this game and we need its full potential

  29. Kerim Gürsu

    Kerim Gürsu8 개월 전

    Agree, bro!😃

  30. RochetRockstar Best hacker

    RochetRockstar Best hacker8 개월 전

    Hey can yall make Ashoka Tano and other main characters in star wars univers it makes the game better and I can give yall great ideas

  31. un tipico stormtrooper

    un tipico stormtrooper8 개월 전

    2000 Years later.....

  32. multikings20

    multikings208 개월 전

    Who left a B1 in charge of the video release schedule

  33. The Battlefront MUTO

    The Battlefront MUTO8 개월 전

    Yes for Sepies!

  34. FruttiDiMaré

    FruttiDiMaré8 개월 전

    GIVE ME FUCKING ANAKIN JOURNEY

  35. orange42

    orange428 개월 전

    Huh???

  36. Chris James

    Chris James8 개월 전

    Timing is as punctual as the calendar

  37. Sunrise Alex

    Sunrise Alex8 개월 전

    This is kinda unfair :/ but legit considering how massive production of B1 battle droids looked like in Prequels :P

  38. Thirsty boi

    Thirsty boi8 개월 전

    How is it unfair?

  39. Martin Freij

    Martin Freij8 개월 전

    Is it supposed to be 14th March?? i know they released last month but are they becoming farmable this month then??

  40. ProbablyFear

    ProbablyFear8 개월 전

    WHY DONT WE HAVE THIS IN BF2 WTF FUCK YOU EA

  41. Jack Theflash

    Jack Theflash8 개월 전

    *ROGER ROGER*

  42. Arvy BlackOps

    Arvy BlackOps8 개월 전

    Where is Captain Rex and Fives on 501st legion Battlefront 2?

  43. Jeremias Vera

    Jeremias Vera8 개월 전

    @Arvy BlackOps i prefer get the large scale mode, More New maps, weapons for the 4 classes, ahsoka, etc were get Rex or Fives

  44. Jack Theflash

    Jack Theflash8 개월 전

    Arvy BlackOps we might get Rex but I’m sure we will get Fives

  45. Arvy BlackOps

    Arvy BlackOps8 개월 전

    Ik but there is no Captain Rex and Fives on 501st Legion (BattleFront 2)

  46. Jack Theflash

    Jack Theflash8 개월 전

    We got the 501st

  47. Jeremias Vera

    Jeremias Vera8 개월 전

    The 501st legión Is on battlefront 2 bro

  48. Angel Galvan

    Angel Galvan8 개월 전

    command the droid army

  49. BeachBum

    BeachBum8 개월 전

    "Not a roger roger from the lot of them"

  50. Khaled Harb

    Khaled Harb8 개월 전

    No

  51. JD C

    JD C8 개월 전

    What About Star Wars New Game 🕹🎮🕹 Battlefront lll Rogue Squadron Classic HD Collection for Xbox One ☝️ & Ps4

  52. Kerim Gürsu

    Kerim Gürsu8 개월 전

    The Knights of Ren is coming on the Battlefront 2, if you like the new trilogie!

  53. Kerim Gürsu

    Kerim Gürsu8 개월 전

    Star Wars Battlefront 2 is the last Battlefront game not more Battlefront games from EA!

  54. JD C

    JD C8 개월 전

    What February is March Star Wars Galaxy 🌌 Edge Update

  55. Yoda

    Yoda8 개월 전

    Ea makes me hate my life

  56. E H

    E H8 개월 전

    Roger Roger

  57. TWSTF 8

    TWSTF 88 개월 전

    BTW It says, "February 14th," people! So what if the trailer is a couple weeks late?! Don't you have anything better to do? Finally got our first proper Game of Thrones trailer today lol WHY is anyone here watching THIS?!?!

  58. Andromachi Tserki

    Andromachi Tserki8 개월 전

    No shit sherlock :D

  59. Trueloveheart94

    Trueloveheart948 개월 전

    You're a little late to upload this

  60. Offlineable

    Offlineable8 개월 전

    SOMEONE put the wrong release date on the scheduled upload. Don't worry, we still love the editing ;)

  61. John Diggle

    John Diggle8 개월 전

    is this game good?

  62. jaiem

    jaiem8 개월 전

    If like the game por turnos yes

  63. Cujo

    Cujo8 개월 전

    This is what they do with the Star Wars IP. This.

  64. Collin Quirk

    Collin Quirk8 개월 전

    KINDA LATE, CG

  65. Juan Antonio Martín Quesada

    Juan Antonio Martín Quesada8 개월 전

    Mmmm it’s half month late xD

  66. JumboSnIpEzz

    JumboSnIpEzz8 개월 전

    When is Darth Revan or Darth Malak coming though is the real question?

  67. TheFlyWahine

    TheFlyWahine8 개월 전

    Sweet cant wate to unlock that one! =)

  68. Darth Revan

    Darth Revan8 개월 전

    I think someone missclicked and they wanted to add video on me

  69. Some Guy

    Some Guy8 개월 전

    Darth Revan no

  70. Gamer King

    Gamer King8 개월 전

    Ummm Im pretty sure we passed february 14th

  71. Doominator32

    Doominator328 개월 전

    Damm, so we gotta wait 11 months to unlock the B-1 battle droid? That seems similar to how content is provided in Battlefront II

  72. ~(Rogue Jedi)~

    ~(Rogue Jedi)~8 개월 전

    Doominator32 Hahahaha

  73. Mec Chelou

    Mec Chelou8 개월 전

    LeL

  74. Hk21boss305

    Hk21boss3058 개월 전

    Don’t let this distract you from the fact that I post a video of me screaming like a maniac at games every week.

  75. TK-550

    TK-5508 개월 전

    Ok.

  76. Virtual-Zero Zero

    Virtual-Zero Zero8 개월 전

    EA has February fever x)

  77. Cosmic Nut

    Cosmic Nut8 개월 전

    This is old news. Unless it’s coming back...

  78. Fishscado

    Fishscado8 개월 전

    Where be that N-1 Starfighter and Vulture Droid At Doe with the Episode 1 Lucrehulk Raid

  79. Kerim Gürsu

    Kerim Gürsu8 개월 전

    Star Wars Battlefront 2 next season star wars episode 9 with the Knights of Ren, pls! This is epic!😎💥