Spill Your Guts: Harry Styles & Kendall Jenner

댓글

  1. liv5776

    liv57763 시간 전

    This is fantastic 😂

  2. J S

    J S3 시간 전

    KenDULL is so lame. Just answer the question.

  3. trinity romero

    trinity romero3 시간 전

    I'm like reading the comments to see what ppl were saying about this segment in GENERAL bc I dunno about you guys but when Kendal and Harry broke up it looked messy and like now they're just chillin, which is totally fine but I felt like I was missing something and like it also looks like they still have something there low key in-between them 🤙

  4. Batsheva pr

    Batsheva pr3 시간 전

    Kendall: it the worst Harry:I'm not messing with Ringo, *Eating

  5. erick renata

    erick renata3 시간 전

    I believe Kendall is one of the Flat Earth Society

  6. B

    B3 시간 전

    I like seeing Kendall do all these fun style interviews. She seems sweet

  7. Emma Taylor

    Emma Taylor3 시간 전

    I feel like I've never seen this side of Kendall before

  8. jerzee says

    jerzee says3 시간 전

    Awww... My heart just melted with Harry's quick reaction on that last question... 😍 1D for life!!

  9. Lily Jephcote

    Lily Jephcote3 시간 전

    I ship it😂

  10. Apolline M

    Apolline M3 시간 전

    The way she looks at him... She’s definitely into him

  11. Vi Magalona

    Vi Magalona3 시간 전

    So did he write a song about her?

  12. nouheïlaa

    nouheïlaa3 시간 전

    her lips.....

  13. Tingle Ling

    Tingle Ling3 시간 전

    Hes so fucking charming wtf

  14. Theà Wadjet

    Theà Wadjet3 시간 전

    harry is the new chandler bing

  15. L.S. Pattikins

    L.S. Pattikins3 시간 전

    Kendall is lame. GTFO

  16. zookytar

    zookytar3 시간 전

    Wow she is so much better looking than him And I think he's hot shit

  17. MiddleDill

    MiddleDill3 시간 전

    She’s fit

  18. H Hass

    H Hass3 시간 전

    Harry Styles can literally bring out the real personality from the guests cuz he is such an amazing person and so chill 🤧💜

  19. Vera rla

    Vera rla3 시간 전

    🥰🥰🥰🥰

  20. Avioke

    Avioke3 시간 전

    I knew that spit/swallow joke was... Coming

  21. Isi Benavides

    Isi Benavides3 시간 전

    Harry i love u, the best 💛

  22. Zenith Kissana

    Zenith Kissana3 시간 전

    why was this SO good???

  23. anna stazia

    anna stazia3 시간 전

    They are soooooo idk amazing cool like wow even they are exes they are cool and fun and not awkward, and Harry i luv u

  24. Emilie Johnson

    Emilie Johnson3 시간 전

    When he said “CoD sPeRm!” 👉🏻I felt that

  25. Rikke

    Rikke3 시간 전

    "to spit or to swallow that is the question"

  26. Gonzo Boy

    Gonzo Boy3 시간 전

    Harry: Bull Penis No one: American audience: 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

  27. preah de Lang

    preah de Lang3 시간 전

    TBH they would actually be cute together

  28. Joseph Whitby

    Joseph Whitby3 시간 전

    Hmmmm.. Kendall and harry on a date fishy... Are you trying to tell us something that you are together Waiter: Kendall your salmon smoothie Harry: GIVE ER A SNIFF

  29. Anika A

    Anika A3 시간 전

    I can’t believe Kendall is a “super model”. Her body is literally like a little boys. She in no way is a model for a woman’s body. She should model little boys clothes.

  30. Sanalini Thokchom

    Sanalini Thokchom3 시간 전

    What a fine lad he's grown into! ❤️

  31. Poa Zeledón

    Poa Zeledón3 시간 전

    I can't stop smiling ughhh I love Harry so much

  32. Somuchsecrets

    Somuchsecrets3 시간 전

    Harry : breathes Audience : HAHAHAHA

  33. Rebecca Shortt

    Rebecca Shortt3 시간 전

    This was everything I never knew I needed 😂

  34. Rich Richard

    Rich Richard3 시간 전

    he should do this with his other ex, taylor swift. Tho i think she would be a btch about it

  35. Izabela Krzysztofiak

    Izabela Krzysztofiak3 시간 전

    Best show ever! 🤣💞💞 with my favourite people hahha, cool

  36. Courageous Bubbles

    Courageous Bubbles3 시간 전

    has nothing to do with the video but i love both their outfits especially his nails,thats a nice touch

  37. pipimp100

    pipimp1003 시간 전

    Damn it, I wanted to see her stand up in those pants!!!!

  38. Kathi W

    Kathi W3 시간 전

    Am I the only one Who didn’t know that they wer together? Hahahaa

  39. SUNGAD 21

    SUNGAD 213 시간 전

    8:06 I thought she was naked

  40. 1 minute or less

    1 minute or less3 시간 전

    Why in the hell is (he) putting nail polish? #Disgusting