Moneybagg Yo - Relentless Again (Official Music Video)

댓글

  1. Jason bobo

    Jason bobo3 시간 전

    That boy. Got Alvin and the Chipmunks on the track shit hard. Frfr Memphis shit forever

  2. Mildenzel Malcolm Davis

    Mildenzel Malcolm Davis17 시간 전

    10000000000000000000000000000000% that shit happen today to real shit. ask

  3. Tyler Dean

    Tyler Dean일 전

    friend: bro put the game on easy its kinda hard Me: 0:30

  4. Chrystal Tennyson

    Chrystal Tennyson일 전

    👍👍👍👍👍real hood music

  5. Rodrekuis Montgomery

    Rodrekuis Montgomery일 전

    Motivation on God himself

  6. Nadine Black

    Nadine Black일 전

    Yup you def my #1 favorite

  7. mohamed elmaghraby

    mohamed elmaghraby일 전

    😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😦😦😦😦😦😦😦😦😠😠😠😠😠😠

  8. Nasa Nasa

    Nasa Nasa일 전

    I'm everywhere they say I can't go

  9. Dave

    Dave2 일 전

    I felt this my nigga ....keep it real 100

  10. Floyd Thompson

    Floyd Thompson2 일 전

    Is that a pit puppy?

  11. zach bell

    zach bell2 일 전

    Moneybagg fire as f don’t get me wrong but Idk why he’s not bigger than he is, then again a lot of the new age rappers don’t care about radio air time sooo

  12. edylc one

    edylc one12 시간 전

    True💯

  13. Corey Wright

    Corey Wright2 일 전

    MoneyBagg you hard ascent nigga got Texarkana,Tx rocking with this one my guy 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  14. Jessie McFadden

    Jessie McFadden2 일 전

    I got something to this track link up 💰.

  15. EBM ExoticBaby23

    EBM ExoticBaby232 일 전

    My nigga moneybagg yo my dad my everything no homo

  16. itsme bish

    itsme bish2 일 전

    Look I'ma whole new nigga

  17. Terrel Smith

    Terrel Smith2 일 전

    You FEEL this song in yo chest.!!

  18. ShanTavia Williams

    ShanTavia Williams2 일 전

    🗣🔥

  19. julioyescas27

    julioyescas272 일 전

    Got niggas in they feelings cause i ain't givin hand outs.

  20. 317th power 317th power

    317th power 317th power2 일 전

    ralo or finesse??😴 he talkn bout one of em

  21. edylc one

    edylc one12 시간 전

    Finesse(local/personal). Ralo don't concern him.

  22. wonderXD ?? ??

    wonderXD ?? ??2 일 전

    This song is dedicated to the real niggas out here 💯😈

  23. Teshia Mason

    Teshia Mason3 일 전

    🔥🔥🔥🔥

  24. Eric Lozano

    Eric Lozano4 일 전

    MAN FUCK HO GOTTI!!!! i fuck wih young dolph and moneybagg cant forget key glocckkk

  25. Cesar Guerrero

    Cesar Guerrero4 일 전

    Please don’t outplay this song

  26. Promise Manley

    Promise Manley4 일 전

    Checc Out #BACCWOOD HIS SHIT 🔥🔥

  27. King Bronze

    King Bronze4 일 전

    My niggas don’t know this but sometimes I ride low key wit a big iron..I just wanna feel normal one time’💯💯💯💯real ass nigga ‼️‼️

  28. Tyriq The Pharaoh

    Tyriq The Pharaoh4 일 전

    Mane This Goes Hard!

  29. brian oakley

    brian oakley5 일 전

    Okuuurrtt i hear u yo fasho

  30. Jeremy McGowan

    Jeremy McGowan5 일 전

    Nice

  31. Tim Hanegraaf

    Tim Hanegraaf5 일 전

    Imagine a Moneybagg Yo x Kevin Gates x Young Dolph x Key Glock mixtape

  32. Tiuh

    Tiuh5 일 전

    Love this fuckin song !

  33. Total_Package_1

    Total_Package_15 일 전

    I fuck wit money bag 🤗🔥

  34. Oso amazing

    Oso amazing6 일 전

    Inbred pup in beginning tht dad to daughter face

  35. ItsBeauty2U _

    ItsBeauty2U _6 일 전

    But it's always one bitch that stayed down so I labeled her REALER!! I caught that shout out...!!

  36. llafandesir x

    llafandesir x6 일 전

    With this I'm a fan now u went in big homie

  37. Antonio Funaro

    Antonio Funaro6 일 전

    great content

  38. Zachary Rowland

    Zachary Rowland6 일 전

    Bro tooooo hard. I dont get how he aint #1 yet

  39. Renne Haynes

    Renne Haynes6 일 전

    His fine ass 🥵

  40. Damian Lundquist

    Damian Lundquist7 일 전

    Fu kung fire 1000

  41. Savage Reziez

    Savage Reziez7 일 전

    This nigga on some boss shit fr

  42. Jose Castillo

    Jose Castillo7 일 전

    😈🔥🔥🔥🔥🎯

  43. Tia Freeman

    Tia Freeman7 일 전

    The only man I love brought me to this song🙏 ❤️

  44. MacTilla Beats

    MacTilla Beats7 일 전

    koreporter.com/block-UCR5YW3flvS42uKyNHNrTCFg?view_as=subscriber Let me send you sum beats

  45. Tiara jefferson

    Tiara jefferson8 일 전

    Bad vibes round me I ain’t need um my niggas don’t know this but sometimes I ride low-key with A BIG IRON I JUST WANNA FEEL NORMAL 1time ON LIFE IMMA GO WHEN ITS CRUNCH TIME EXES IMMA DM SEE THEM LOOK IMA WHOLE NEW NIGGA “LOOK AT ME HOE “ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🤦🏽‍♀️🤷🏾‍♀️🗣

  46. michael white

    michael white6 일 전

    That filling when you tha real

  47. WFN gdayounga

    WFN gdayounga8 일 전

    Jaydayoungan and moneybagg yo need to make song together

  48. Justin Chisolm

    Justin Chisolm8 일 전

    Bitches be fucking for Jordan’s thinking they important knowing they ain’t having shit🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  49. Derome2005

    Derome20058 일 전

    Hardest song this shit just 😩🔥 money wasted no time on the beat BOOM 🔥🔥🔥🔥🔥

  50. Paulette Williams

    Paulette Williams8 일 전

    "Just wanna feel normal 1 time... On life Imma GO when it's CRUNCH TIME #🔫⚰️⚱️" #pluckemoff4Passion #putemonnashirt4Passion #pressemout4Passion

  51. Destiny Starr Ramirez

    Destiny Starr Ramirez8 일 전

    Y'all muthfukkas who disliked this shyt you asleep this shyt 🔥 🔥

  52. Jackerola

    Jackerola8 일 전

    Not a big fan of him but this tune is FIRE

  53. Benzo251 The one

    Benzo251 The one8 일 전

    Moneybagg yo keep coming wit dat 🔥🔥🔥🔥

  54. AnonyMizz 330

    AnonyMizz 3308 일 전

    This is it for Moneybagg and he deserves it and I'm happy for him this is hard...

  55. Barnibus Wizardcock

    Barnibus Wizardcock7 일 전

    💃🙏

  56. Ike Coston

    Ike Coston8 일 전

    It's Official MONEY BAGG HAS TOOK OVER THE FUCKN RAP GAME PERIOD HIT AFTER HIT AFTER HIT MOVE THE FK OVER DRAKE WE GOT A NEW #1 Congrats MONEY BAGG YO

  57. Eriberto Galdamez

    Eriberto Galdamez8 일 전

    This shit 🔥🔥🔥🔥

  58. Laura Latham

    Laura Latham9 일 전

    How you gonna fold something that don't bend

  59. Andrew Carr

    Andrew Carr9 일 전

    Boi talk that shit gotta fux wit em 💯💯💯

  60. Kadeem Rouleau

    Kadeem Rouleau9 일 전

    That Lyrical Trap.

  61. James Smith

    James Smith9 일 전

    This nigga🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  62. Deauntae Waterford

    Deauntae Waterford9 일 전

    My shit

  63. Avel Balleza

    Avel Balleza10 일 전

    💯💯💯💯💯🔥🔥🔥

  64. Louisiana Tim 318

    Louisiana Tim 31810 일 전

    Look ion fight hoes , but I can get u slapped...

  65. Adrian Copes

    Adrian Copes10 일 전

    .. Though my niggas don't know this but sometimes / I ride around low- key with a big iron / I just want to feel normal 1 time / On life i'ma go hard when Its crunch time.

  66. Miguel Martin

    Miguel Martin10 일 전

    Im up💰💰

  67. king simba

    king simba10 일 전

    koreporter.com/v/%EB%B9%84%EB%94%94%EC%98%A4-dQBcY7JoQPg.html

  68. smurfiamnotabeast

    smurfiamnotabeast10 일 전

    This sounds like an old school camron dipset type beat. 🔥🔥🔥

  69. Leilani Mares

    Leilani Mares10 일 전

    we had the same birthday sep 22🥴🥴🤣🤣

  70. Mickaël Granddidier

    Mickaël Granddidier10 일 전

    Pouah je suis trop fan, je vais mettre du cirage pour lui ressembler xp Ma soeur est prothésiste dentaire elle va me fabriquer un grills

  71. Lina

    Lina10 일 전

    Big Fax Big Speakerz ♥️

  72. Jackson Jefwa

    Jackson Jefwa10 일 전

    NIgga dropped all ever heartless vids

  73. Laderrio Powers

    Laderrio Powers10 일 전

    AINT NO RAPPER OUT HERE HARDER DAN BAGG!!BUT HE AINT GONNA GET DAT TITLE CAUSE! PEOPLES KEEP LOOKING OVA MEMPHIS RAPPER!! WE BEEN DA HOTTEST IN DA SOUTH SINCE DA 80’s!!💯💯

  74. edylc one

    edylc one10 일 전

    Facts💯

  75. Terence Petersen

    Terence Petersen10 일 전

    How you gon fold something that don't bend..

  76. Toogto Danish

    Toogto Danish10 일 전

    Fuck all that gold I dont give a shit !!!!!!! Real people make god people ! Not gold 🥴

  77. Dante' 317

    Dante' 31711 일 전

    Things is gone get easier

  78. anti. dote

    anti. dote11 일 전

    Beats... 10/10...attitude 10/10...bagg himself 🔥🔥

  79. Sac Kings

    Sac Kings11 일 전

    This nigga look like a healthy 21 savage with his dreads cut

  80. John Doe

    John Doe11 일 전

    I told this young nigga he was the truth when I heard him on the Angels song with Sleepy Ru you worked hard for this shit congrats lil bra💪🏾🍾

  81. alec thomas

    alec thomas11 일 전

    Money bagg the new juicy j

  82. Denzil Bell

    Denzil Bell11 일 전

    Whoever made this beat give em the championship belt ! #woooo 🔥🔥🔥

  83. Zach P

    Zach P11 일 전

    Lyrics are fuckin quality! Beat is trash tho

  84. LaShya Christmaspt2

    LaShya Christmaspt211 일 전

    This my new favorite song like this is fire 🔥Moneybagg went in 🗣️

  85. Desmond Holliday

    Desmond Holliday11 일 전

    Bad vibes around I did not need it 📝🎤🎶🔥💯💰