Arresting the kid that broke into my house

댓글

  1. Lance Stewart

    Lance Stewart개월 전

    FINALLY!! WE GOT PAYBACK HAHA!! LETS TRY TO GET 100,000 LIKES ON THIS VIDEO!! I CAN'T BELIEVE WE PULLED THIS OFF!

  2. Yumiko Bruce

    Yumiko Bruce3 시간 전

    Jack is taller than the police officer

  3. poly cati

    poly cati7 시간 전

    LOL

  4. Araceli Atilano

    Araceli Atilano10 시간 전

    Fed gf fab b fun Lance Stewart hbgc

  5. Rovienila Brigole

    Rovienila Brigole17 시간 전

    Omg I can't hahahahahah😂😂😂😂😂

  6. vlogs and stuff

    vlogs and stuff2 시간 전

    "Im not gonna break into his house" Next vid im breaking in to lances house agian

  7. Jack Johnston

    Jack Johnston2 시간 전

    OMG I THOUGHT>>>

  8. Ryle Munoz

    Ryle Munoz4 시간 전

    An uknow kid broke into my house and he stole my my toys and he gest arrested for real.

  9. Ryle Munoz

    Ryle Munoz4 시간 전

    Roblox: like fornite comment:

  10. JayC

    JayC5 시간 전

    Your sucha fukin looser bud...u make the gayest videos ever

  11. Chy Cossio

    Chy Cossio5 시간 전

    Yo it's a little Lance

  12. ghost roblox

    ghost roblox6 시간 전

    also when he fell 6:33

  13. ghost roblox

    ghost roblox6 시간 전

    whats crazy is when he got tackled his hair was still brushed nicely

  14. Kliff K

    Kliff K8 시간 전

    Butttt what everyone really wants to know is.....what’s the officers instageam? 😂🤤😍

  15. Feliciana Alonso

    Feliciana Alonso8 시간 전

    two tewntytwo the cop lift him so easy

  16. Henry Heng

    Henry Heng9 시간 전

    I subscribe

  17. Logan Untied

    Logan Untied10 시간 전

    Lol omg

  18. Kami Summers

    Kami Summers11 시간 전

    😂😂😂😂🤣

  19. Nick Molina

    Nick Molina11 시간 전

    2:00 top best police try to arrests a kid

  20. Robloxian Player

    Robloxian Player11 시간 전

    Today my friend almost got us kicked out of Walmart because he was SOOO close to talking on the intercom they called us to the front but we got McDonald’s

  21. Ryan Mai

    Ryan Mai11 시간 전

    This kid is a teen

  22. Mama Cacti

    Mama Cacti12 시간 전

    somebody said “ItS dArK iN hErE” 🤣

  23. Justine Madison

    Justine Madison12 시간 전

    Him why him I watched his videos once

  24. Gabrielle Pesqueira

    Gabrielle Pesqueira12 시간 전

    Olso I sall when you were playing with the ninja sord and that was sad 😭 olso a other youtuber got cut in the HEAd

  25. Gabrielle Pesqueira

    Gabrielle Pesqueira12 시간 전

    Jack cute

  26. Ghostaiden Black

    Ghostaiden Black13 시간 전

    Bro that’s messed up

  27. Gabriel & Shaina

    Gabriel & Shaina13 시간 전

    Jack omg

  28. Foxboy 2124

    Foxboy 212413 시간 전

    The heck

  29. Presley Edmonds

    Presley Edmonds13 시간 전

    You both be friends!!!!

  30. Eliel Lucero

    Eliel Lucero13 시간 전

    HahahahahahahahahahahahahHahHHahahahah

  31. Jadon Ackah

    Jadon Ackah13 시간 전

    Sir

  32. Miles Thompson

    Miles Thompson14 시간 전

    What the hell

  33. Alex Benzema

    Alex Benzema14 시간 전

    XD

  34. Christopher Gomez

    Christopher Gomez15 시간 전

    They even got the cop from cloudy with a chance of meatballs😂😂

  35. Alex Mcmanus

    Alex Mcmanus15 시간 전

    Holy shit that was funny hahahhaahha holy shit haha.😝😝😝 sucker

  36. little James

    little James16 시간 전

    Hahah

  37. LUCKY BOOMERXL

    LUCKY BOOMERXL16 시간 전

    New lp

  38. Trin So

    Trin So16 시간 전

    I can’t stop LMAO!!! 😂😂😂 he totally deserved it!!

  39. Nicolás Gutiérre

    Nicolás Gutiérre16 시간 전

    2:00 is when he got arrested hope this helps someone

  40. Maksim Yoshikawa YT

    Maksim Yoshikawa YT16 시간 전

    Jack Doherty

  41. Mack Hawkesford

    Mack Hawkesford16 시간 전

    Jack dorethy

  42. Gakon 11

    Gakon 1117 시간 전

    What a prank

  43. The Creators Mini Movies

    The Creators Mini Movies17 시간 전

    “My moms gonna kill me.” YEAH NO SHIT, WHY DO you break in, in the first time.

  44. Amar Satrovic

    Amar Satrovic18 시간 전

    Becuse ov this prank i needed to subscribe

  45. Margaret Lamont

    Margaret Lamont19 시간 전

    Here's free replay buttons

  46. Joe Jimenez

    Joe Jimenez19 시간 전

    That's not ok never

  47. Simon Tucker

    Simon Tucker19 시간 전

    You are an idiot

  48. cath kavanagh

    cath kavanagh20 시간 전

    You are crazy

  49. FaCeD

    FaCeD20 시간 전

    Small jelly :D

  50. 1 subscriber With No Videos

    1 subscriber With No Videos20 시간 전

    It’s ok to just f*cking break in to someone’s house and they’re apartment

  51. Brandon Sorensen

    Brandon Sorensen21 시간 전

    what is jacks youtube channel

  52. Brandon Elrod

    Brandon Elrod22 시간 전

    hahahahahha

  53. Dominic Gallo

    Dominic Gallo23 시간 전

    He sound like monster mike fishing

  54. ghosthuntersfan2010

    ghosthuntersfan201023 시간 전

    DAYUM John!!! Makes me wanna get arrested and may need to be frisked

  55. van alles kannaal

    van alles kannaal일 전

    Subscribe to mee pls

  56. Chas Johnson

    Chas Johnson일 전

    K.O (2:00)

  57. Mrs. Humbug

    Mrs. Humbug일 전

    Lol yt I’m. Just showing you this

  58. VerbalKint

    VerbalKint일 전

    I mean kinda not funny that kid could have broken his neck At time line 2:05 (real proof)

  59. FUNNY JIMIN

    FUNNY JIMIN일 전

    The cop's muscles are so big! He is so cute.

  60. Melissa Slaton

    Melissa Slaton일 전

    It was so funny when when the cop said he was under arrest in Jack Ran away and he thought it was real oh and by the way I love your videos sometimes I funny sometimes I really really really like him

  61. Izzy LèWeirdò

    Izzy LèWeirdò일 전

    I've never seen a grown man so happy to "arrest" a child.

  62. Jemma Bowker

    Jemma Bowker일 전

    You got no mum

  63. Cesar Nava

    Cesar Nava일 전

    Omg you finally arrested morgz

  64. pikachu army

    pikachu army일 전

    Cop looks way too depressed for this video