49ers vs. Broncos Preseason Week 2 Highlights | NFL 2019

댓글

  1. Elias Onzalez

    Elias Onzalez24 일 전

    I just wanted to see wishnowski’s tackle

  2. Psisis

    Psisis3 개월 전

    We're rooting for the Broncos here jakov

  3. Bob Sandman

    Bob Sandman3 개월 전

    Broncos are sucking!

  4. darth rabid

    darth rabid3 개월 전

    Was there

  5. Michel Brouillette

    Michel Brouillette4 개월 전

    Lol. Broncos starting offense in this game= running backs tackled for loss, flacco saves them on 3rd down. Hopefully they get a better balance.

  6. United Support

    United Support4 개월 전

    Message me for more subs

  7. C.S.Allen

    C.S.Allen4 개월 전

    Flac will have a better year in 2019 with the Bronc's I hope.

  8. Young Dirty J

    Young Dirty J4 개월 전

    8:43 DAMN

  9. Arthur Korff

    Arthur Korff4 개월 전

    classic niner uniforms. i hate the black trim

  10. JAYGODMEDIA

    JAYGODMEDIA4 개월 전

    Our offensive suck come on broncos

  11. Leon Churchman

    Leon Churchman4 개월 전

    49ers Baby!

  12. ANDY JONES

    ANDY JONES4 개월 전

    WONDERFUL

  13. Andrew Jones

    Andrew Jones4 개월 전

    TERRIFIC

  14. David Hals

    David Hals4 개월 전

    Broncos looks be another year of a stupid Joke!!!!!!!

  15. CALI 420

    CALI 4204 개월 전

    WHINERS ARE TRASH

  16. TheLonelyWanderer 1

    TheLonelyWanderer 14 개월 전

    Dodgers are ass

  17. Weston Schmid

    Weston Schmid4 개월 전

    Lock throws hard

  18. J the Batchelor

    J the Batchelor4 개월 전

    Hey NFL why do you still film games w 720 old hd cameras why arent they 4k the picture is Crap!! Smh

  19. mar mea

    mar mea4 개월 전

    Can't judge your team until week 3 of the preseason that's when most your starters will play at least half the game

  20. Борис Карлов

    Борис Карлов4 개월 전

    This sport is for mentally retarded people.

  21. Andrew Jones

    Andrew Jones4 개월 전

    FANTASTIC

  22. Yo Mama

    Yo Mama4 개월 전

    3:28 thanks Rahim Moore.

  23. Eli Alli

    Eli Alli4 개월 전

    Mullens > any other qb on the 49ers

  24. Chris Klein

    Chris Klein4 개월 전

    I don't care what anybody says Mostert is the best RB on the team.

  25. King Flacko

    King Flacko4 개월 전

    Broncos defense Dominated.

  26. Jonah S

    Jonah S4 개월 전

    4:49

  27. Treat Women Right33

    Treat Women Right334 개월 전

    What a game, rookies looking good for my niners. And those running backs. Dam

  28. anthony jeter

    anthony jeter4 개월 전

    8:47 was the SMACK of the pre-season!!!!

  29. chito Im

    chito Im4 개월 전

    damn we need kaep

  30. Jose Velazquez

    Jose Velazquez4 개월 전

    I'm going to say it now kevin Hogan has been playing the wrong position since high school dude should definitely be a WR put some muscle on be great dawg cause you a shitty QB

  31. Joel Rodriguez

    Joel Rodriguez4 개월 전

    not gonna lie joe flacco looks like he’s gonna succeed

  32. Christopher H. Meuse

    Christopher H. Meuse4 개월 전

    Seahawks fan here, told yall niners fans 2 years ago Jimmy was trash. Like actual garbage...... and you gave him 100 mil...and then you trashed Russell Wilson for getting 140m. Unlike Jimbo Russ actually deserved it...

  33. Depressed Kings Fan

    Depressed Kings Fan4 개월 전

    Not like this was his first game back in over a year coming back from a torn acl if u didnt expect him to be rusty idk what u were thinking

  34. tiredofwinning ivejuststarted

    tiredofwinning ivejuststarted4 개월 전

    Good to see Jimmy G getting back at it! As a RAMS fan I think we're going to have some good games this year. 49ers look good so far if they can stay healthy.

  35. Cypren Teaupa

    Cypren Teaupa4 개월 전

    2 things. Chubb is a monster and the Broncos O line is still trash.

  36. rocky owens

    rocky owens4 개월 전

    As an honest football lover drew lock is impressive so far but not enough playing time. For the miners I gotta say if Jimmy g doesn't start season Mullens should. Mullens has promise.

  37. nedar giordano

    nedar giordano4 개월 전

    10-6 is my prediction for the Broncos this upcoming season

  38. Vincent Wei

    Vincent Wei4 개월 전

    The Broncos blew that lead pretty quickly

  39. Silent Gaming

    Silent Gaming4 개월 전

    Vincent_Wei 20255055 the broncos backups blew the lead lol. Meant nothing. Broncos starters were dominating 49’ers starters. Thats all that matters

  40. Joseph Gattuso

    Joseph Gattuso4 개월 전

    on the screen play at 1:12 that got blown up for 4 yard loss, the left tackle number 72 did a terrible job. All he had to do was put literally a hand at all on that defensive back and the screen play would have been a marvelous success. Flacco made a good read on that, if the left tackle doesn't blow the assignment then that would have been a big gain.

  41. Мар’яна Склярська

    Мар’яна Склярська4 개월 전

    Love seeing a healthy Emmanuel Sanders 💪🏽

  42. TheEditorialSuite

    TheEditorialSuite4 개월 전

    #Niners

  43. Tminnzy

    Tminnzy4 개월 전

    nice stream

  44. Emilio Risquez Perez

    Emilio Risquez Perez4 개월 전

    Better 49ers ofense/deffense than before, now garapollo is the one who has to play with the batteries on

  45. Mac Anthony

    Mac Anthony4 개월 전

    @5:33, see this is why players on both sides get hurt unnecessarily, like the player was already going out of bounds, instead of simply pushing him out (he already goin out of bounds), the defensive player wants to tackle him out of bounds.... like wtf.... smh

  46. Jason Walsh

    Jason Walsh4 개월 전

    Ohhhhhh!!!!!!! That hit at 8:43

  47. daone billygunnz

    daone billygunnz4 개월 전

    Don’t forget about tartt still believe he is a solid start for the squad n Solomon he is proving to be that lineman they drafted out of PA

  48. Aaron Weaver

    Aaron Weaver4 개월 전

    49rs have no chance in normal season Denver will whoop ass all year this year

  49. Eric the Viking

    Eric the Viking4 개월 전

    Garrett Boles with his obligatory holding penalties that wipe out big plays...

  50. Santa Clause

    Santa Clause4 개월 전

    Thanks for not kneeling

  51. Gray V

    Gray V4 개월 전

    Step 1. Go to YT Search Step 2. Search this keyword: Mimi Kid Art Step 3. Enjoy! 49ers vs. Broncos Preseason Week 2 Highlights | NFL 2019 The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for. One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. Love looks not with the eyes, but with the mind, And therefore is winged Cupid painted blind. Do what you can, with what you have, where you are. Not all of us can do great things. But we can do small things with great love.

  52. Alonzo Mcdowell

    Alonzo Mcdowell4 개월 전

    The 49ers Defense look Damn solid as they get prepared for the regular season.

  53. M O

    M O5 개월 전

    Our skill position players might not be the best, but I don't want us to cut Mostert, Bourne, ritchie James or Jeff Wilson. Especially Mostert

  54. Joshua with Heaven's Best Carpet CleaningLLC

    Joshua with Heaven's Best Carpet CleaningLLC5 개월 전

    Broncos red zone is still getting killed.

  55. Trippie Boosting

    Trippie Boosting5 개월 전

    jimmy garoppolo pats

  56. B dubb

    B dubb5 개월 전

    good game niners

  57. Asosomwe

    Asosomwe5 개월 전

    Tessitore sounds better this year, not getting hyped for like 2 yard runs lmao

  58. Master Wright

    Master Wright5 개월 전

    they look good until jimmy throws the ball

  59. 95Game player

    95Game player5 개월 전

    Looks like rhino

  60. geekdiggy

    geekdiggy5 개월 전

    how do you not include that tackle from the punter? that was the only reason to come check out the higlight. i hate you, editing director.

  61. shinzocan1

    shinzocan15 개월 전

    KYLE DO THA DAMN THANG💪💪💪💪

  62. Christian News 360°

    Christian News 360°5 개월 전

    Garoppolo looking and playing scared. He threw off his back foot all night and that's why he was terrible. Didn't step into his passes. As of right now, Mullens should be Game 1 starter vs Bucs.

  63. Jeff Wingham

    Jeff Wingham5 개월 전

    Elway always finds a way to mess sabotage the season. Time for him to go.