미국의 가장 비싼 한국 고기집 $$$ (Feat. Buzzfeed 스티븐)

댓글

  1. 융프로디테

    융프로디테11 분 전

    그 2번째로 먹은 고기 한우 특수부위 살치살 같은데.. 갈빗살 보단... 마블링이 있는 부분이...

  2. ONITOPIA

    ONITOPIA6 시간 전

    Luxury food porn. Me dying watching it.

  3. jaden jung

    jaden jung10 시간 전

    전혀 한국스타일 고기 굽는건 아닌데요? 그냥 스테이크 잖아

  4. 루빈

    루빈12 시간 전

    미친ㅋㅋㅋㅋㅋ 구독자수 1773만 ㄷㄷ 200만정도 되겠지 했는데 들어가보니 대단한 사람이었다

  5. 송송

    송송14 시간 전

    저희나라가 아니라 우리나라가 맞습니다. 번역자분이 잘못하신건가?

  6. Zv Ka

    Zv Ka일 전

    바지 벗으랰ㅋㅋㅋ어서 배운거얔ㅋㅋㅋㅋ

  7. 이정윤

    이정윤일 전

    조선갈비 점심메뉴 냉면+갈비 콤보가 제일 맛있어요!!!!!! 너무 비싸서 점심메뉴만 먹어봄 ㅠㅠ 둘이가서 70불이상 나옴 ㅠㅠ

  8. 안 안

    안 안일 전

    으~ 버섯을 뒤집어 익히는게 거슬려~~~ 버섯안에 고이는 버섯물을 같이 먹는게 진리인데~~~ (솔직히 그 고이는 물이 무슨 맛인진 모르겠지만 시각적으로 굉장하잖아!!!) 안그래? ^^

  9. ivy

    ivy일 전

    i thought this was worth it lolololol

  10. Giallombardo

    Giallombardo일 전

    I want that new seriessss asaaaap

  11. SolitareLee

    SolitareLee일 전

    Also can I just say it's nice and kind of inspiring to see white people switching back and forth between Korean and English so effortlessly? T_T I know you guys get too many comments to read but it seriously means so much to me. In my life, I'm the only white person I see learning to speak Korean, and I get deeply embarrassed trying to speak it in front of other people. I feel like a faker, or like my accent is terrible. But yours sounds like mine, and yours sounds like Korean! I think it was all in my head. So thank you! Subscribed.

  12. Hyeonil Choi

    Hyeonil Choi일 전

    영상, 재미있네요~. 잘봤습니다.

  13. SolitareLee

    SolitareLee일 전

    You know, Steven's question was so interesting! I'm an Italian-American immigrant studying Korean culture and preparing to teach English overseas, and if I think about it, it was the food that first brought me in... where I lived in college, there was this tiiiiiiny little Korean restaurant next door, and this was in Montgomery, Alabama in (dating myself here) 2008. (I didn't know this at the time, but there was a small but considerable Korean population in Montgomery, brought in by a Korean-owned Hyundai plant. Pretty much the only such population in Alabama.) I'd never even particularly heard of Korean ANYTHING. The sign was in Korean, the menu was in Korean, only one waiter spoke English, period! But I went in out of curiosity and even though I had no idea what I was eating AT ALL, the 반찬 absolutely enchanted me. I was enamored from that moment and went back every single week, ordering different things at random off the menu, and always asking the waiter "반찬?" "반찬?" trying to make sure it came with the side dishes. X'D For me, it was a Korean video game (not kpop, I know!) that got me interested in actually learning the language and understanding the culture. So while food was that very first step, I was content simply eating it without understanding. It was media like games, tv shows, and yes, music, that got me interested in actually studying the korean language and culture. So I think y'all are right that both are really important aspects!

  14. 투룹콰

    투룹콰일 전

    조쉬영국남자

  15. SnowCrasher

    SnowCrasher일 전

    Oh this collab definitely needs to happen again in Korea! Love you guys!

  16. 문박사

    문박사일 전

    9:44 THUG LIFE

  17. 가니메데스

    가니메데스일 전

    진짜 원래 한국인도 아니었으면서 한국 문화를 사랑하고 한국을 알리려하는 모습 여러분이 진정한 한국인입니다

  18. Little Wanderer

    Little Wanderer일 전

    I see Steven, I click.

  19. Bobomeetworld

    Bobomeetworld2 일 전

    yess!!! collab with Worth it! for korean worth it cuisine next!!

  20. HOWARD CHANG

    HOWARD CHANG2 일 전

    These people talk like little Koreans annoying

  21. DOWN NEW

    DOWN NEW2 일 전

    찌..뭐요?

  22. Sofia Black

    Sofia Black2 일 전

    BTS MADE KOREA BIG HONESTLY,the Middle East IS FULL OF KOREA LOVERS BECAUSE OF BTS ONLY👌🏻😂💜armys in the Middle East surpasses 20 MILLION👏🏻👏🏻😂😂

  23. 홍승기

    홍승기2 일 전

    갑분찌

  24. CornishPasty

    CornishPasty2 일 전

    I think K-dramas and movies are much more responsible for the cultural exposure - that's how I learned about how awesome Korean BBQ could be. Watching the deliciousness on screen. K-pop is more for tweens, teens and YAs.

  25. 새우쪼아

    새우쪼아2 일 전

    이거보는데 영국남자 광고나왔엌ㅋㅋ

  26. 김민태

    김민태2 일 전

    바지벗고 쏴리질러..?

  27. Yo Mate

    Yo Mate2 일 전

    어떻게 고기를 그렇게 비싸게 파냐.. 그 정도는 나도 한다. 사기꾼 놈들...

  28. 박세진

    박세진2 일 전

    바쥐벗어ㅋㅋㅋㅋㅋ

  29. 김수인

    김수인2 일 전

    ㅋㅋㅋㅋㅋ찌찌만지지마는 뭐냐고ㅋㅋㅋㅋㅋ

  30. 제로니모

    제로니모3 일 전

    죠쉬는 일반 유튜버와는 다른 뭔가를 갖이고 있어~..... 높는곳에서 보고 넓게보고~.... 현실세계의 철학자인듯~.... 자기 주위의 이들을 다 안고 간다는건 절대 쉬운일이 아니야~....... 죠쉬 한국을 알려줘서 고맙고 행복해라~.... 늙어서도 우리 가비 울리면 안됀다~..... 한국의 51세 아저씨가~....

  31. 짬타이거

    짬타이거3 일 전

    영어회화는 그냥 해외 3개월 연수가 답인듯... 3개월이 지난 30년보다 더 효과적인 경우도 엄청 많음

  32. 팬치글자

    팬치글자3 일 전

    도대체 뭘보고 한국말을 배운거야ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  33. 연습남

    연습남3 일 전

    한국 벗어나면 성공이다

  34. 재인김

    재인김3 일 전

    조쉬의 영국영어 광고 영상도꙼̈ 재밌는 당신은 도덕책.. 영국이랑 한국 멀게느껴지.. 아 멀다고하면 안되겟구나~ 가깝게 느껴진다

  35. 김정희

    김정희3 일 전

    영국남자 덕에 한국을 많이 알려지고 있다고 생각해요. 우수 한국인 시민상 줘야한다니까. 한국으로 귀화해줘요

  36. 이창렬

    이창렬3 일 전

    저번 영상에 조선갈비는 왜 안가셨냐고 했었는데 가셨던거군요 ㅎㅎ

  37. Asaph Yun

    Asaph Yun3 일 전

    미국 최고 가격에 한국 고깃집이 아쉽네요 가스불이라니... 조쉬 한국에서 숯불에 한우 많이 먹어 봐서 비교 될 텐데

  38. 먹고싶다치킨

    먹고싶다치킨3 일 전

    뭐여 영국남자보러왔는데 영국남자광고뜸;;

  39. 김예림

    김예림3 일 전

    조쉬님 송탄 신장동에 미군부대 있는데 외국인도 많고 거리에도 외국음식많아여 ㅠㅠ 샌드폭스라고 샌드위치 파는곳 한번 시간날때 가보셨으면 해요!! 😊

  40. しろた

    しろた3 일 전

    광고로 조쉬님 떴어ㅋㅋ 영국남자ㅋㅋ

  41. AwAru아와루

    AwAru아와루3 일 전

    Take off your trousers for life!

  42. MrPocke2

    MrPocke23 일 전

    "바지벗어"이건 왠지 한국클럽쪽에서 "바지벗고 소리질러!!!" 라고 하는 "해방감을 강조한" 멘트에서 유래된거같은데...넷상에선 이를 변형해서 "소리벗고 팬티질러!"라고 많이들 씁니다. "병 형신이야?" 라던가 "쌀택이형 영것같아"처럼요. (주어와 목적어의 위치를 바꿔서 알아는 듣겠는데 뭔가 이상한 약파는느낌이 드는 개그요소입니다)

  43. Angus one

    Angus one4 일 전

    영어자막써주는거..너무 항상 고맙게생각중이에요 ! 다양한표현 감사해욤

  44. 즐겜하는초딩

    즐겜하는초딩4 일 전

    다음은 곱창?!

  45. 없필요알다

    없필요알다4 일 전

    ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ바지벗어 찌찌만지지마 뭐여이게 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  46. 김고은

    김고은4 일 전

    엇 미국갔을때 조선갈비 갔었는데 유명한지 몰랐네요 ㅋㅋㅋㅋ맛있긴 맛있었어용!!

  47. 배동희

    배동희4 일 전

    Steven only learned the dirty Korean language.

  48. Natalia Choung

    Natalia Choung4 일 전

    It's good to see your collaboration but not gonna lie I miss Andrew too. The "Worth it" series is my favourite show that still going from buzzfeed.

  49. 어흥

    어흥4 일 전

    바지벗어(버섯) 찌찌 만지지(찌찌)마

  50. 이성준

    이성준4 일 전

    잠만 조쉬의 영어공부 광고가 여기서 이 영상을 보는 데 뜨는데요?

  51. 달밤유나

    달밤유나4 일 전

    너무 재밌어요 조쉬삼촌..ㅜㅜㅜ들숨에 부를 날숨에 명예를 얻으십시오😂😂

  52. 달밤유나

    달밤유나4 일 전

    3:25 ~ 3:32 잘못된 한국어 패치

  53. 박재영

    박재영4 일 전

    근데 생갈비에 즉석에서 양념발라서 구워주는 갈비집이 한국에도 많이 있습니다.비싸고 고급진 곳들이죠....우리나라에서도 345불이면 저 가게 이상가는 퀄리티 고깃집 갈 수 있습니다요..

  54. Henry Kim

    Henry Kim4 일 전

    He said 'take off your trousers' LOOL

  55. 오리라Maranata

    오리라Maranata4 일 전

    Wow👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🤩

  56. 최선애

    최선애4 일 전

    don't get old ~ english men~ I want to watch your guys until i die

  57. 라이젠홍보대사

    라이젠홍보대사4 일 전

    농어소스를 한국어로 묻고 영어로 답받네 Question is Korean, but answer is English lololol

  58. hoyansango

    hoyansango4 일 전

    steven is drunk at the end of the video lolol

  59. 단앤조엘 Dan and Joel

    단앤조엘 Dan and Joel5 일 전

    요즘은 전까지 많이 먹었던 돼지고기보다 소고기 먹고 싶은 날이 더 많은 것 같음...비싸서 자주 못 먹지만...대신에 한우 꽃등심하고 식감이 비슷한 갈매기살 좀 많이 먹고 있음 ㅋㅋㅋ

  60. 황지욱

    황지욱3 일 전

    갈매기살 너무 좋지... 쌉가능이지..

  61. Blue Frost

    Blue Frost5 일 전

    Omg STEVEN is HERE!

  62. 이응리을

    이응리을5 일 전

    is his parents are Korean? he looks like a Korean

  63. 이름없음

    이름없음5 일 전

    don't touch my chichi

  64. David Y

    David Y5 일 전

    Nice collab! 12:24 hahah love how the 2 know exactly how to drink soju by turning sideways (as drinking straight up in front of an elderly person is considered extremely rude) well done boys.

  65. TAErrific bts

    TAErrific bts5 일 전

    Wow, though I’m a vegetarian I was salivating the entire time.. And when Steven asked the question about what’s spreading Korean culture so quickly- hands down its K-pop in our country (India)... I got excited when you mentioned BTS 💖 I would want to try Korean food given the opportunity Love you guys! Thanks to you I have started to learn Korean too!!

  66. Seong cheol Lee

    Seong cheol Lee5 일 전

    바지벗는 영상 잘봤습니다~

  67. Macaron Earlgrey

    Macaron Earlgrey5 일 전

    조쉬 양념게장을 더 좋아하는건가욬ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 게장이라고 안 하고 꼭 양념게장이라고 하는ㅋㅋㅋㅋㅋ

  68. 용소려

    용소려5 일 전

    bts가 진짜 세계적으로 인기가 엄청 많긴 한가보네...

  69. 강상훈

    강상훈5 일 전

    솔직 한국소고기보다 미국소고기가 더 좋지않나?

  70. Natalia Genes

    Natalia Genes5 일 전

    I am vegetarian and I truly enjoy this kind of videos

  71. an yeseong

    an yeseong5 일 전

    love this channel so much

  72. Aaina

    Aaina5 일 전

    It's so nice to be able to understand most of what you're saying, with the occasional Korean THAT I CAN STILL UNDERSTAND LMAO guh i want k-bbq but finding a halal-fied menu can be pretty tough

  73. JH L

    JH L5 일 전

    조쉬가 확실히 한국에 대해 많이 안다고 느낀부분이 양념갈비는 보통 질이 떨어지는 고기를 쓰지 않냐고 물어보는부분임. 실제로 양념갈비가 생갈비보다 고기육질이 떨어지는 걸쓰고 그래서 생갈비가 더 비쌈

  74. 니니니

    니니니5 일 전

    버섯 진ㅊㅏ 뒤집어주고싶디뉴ㅠㅠㅠ

  75. 홍정빈

    홍정빈5 일 전

    감자탕도 먹으러가보세요!! 맛있어요

  76. 최근호

    최근호5 일 전

    불부터 틀렸어....

  77. 유예지

    유예지5 일 전

    영국남자광고가 영국남자에서나와서 광고가 영국남자영상인줄ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  78. William Febrawira Chandra

    William Febrawira Chandra5 일 전

    What a collab!!!! both my fav channel doing a collab, cant wait for the advance korean culinary trip for the whole worth it team!!! thx for video guys!!!! keep em comin ( all the way from Indonesia)

  79. 애국자

    애국자5 일 전

    부제:바지벗어

  80. 장보람

    장보람5 일 전

    양송이 버섯 뒤집어주고 싶네요....ㅋㅋㅋ 많은 사람들이 먹방을 왜 보는지 이해가 가네요 ㅋㅋ 고기 정말 맛있어보여요 ㅠㅠ

  81. BJ슬리피

    BJ슬리피5 일 전

    ㅋㅋㅋㅋ바지벗어 !

  82. 손지현

    손지현5 일 전

    저 양념갈비가 광양 숯불고기 느낌인데 숯불이 아니네ㅠㅠ 광양 숯불고기가 저러는데 다른 양념고기랑 다름 진짜 짱 맛있어ㅠㅠ

  83. lunartears890

    lunartears8906 일 전

    great a try not to drool challenge that i completely and utterly failed lol

  84. Elaine Joy Belmonte

    Elaine Joy Belmonte6 일 전

    What a great collab! Thanks for mentioning BTS!

  85. 눈사람

    눈사람6 일 전

    바지벗고 소리질러어~~!!!

  86. Kimmie Dorrell

    Kimmie Dorrell6 일 전

    My fav video so far! I only wish Andrew was there too.

  87. 임광현

    임광현6 일 전

    숯에구어야지 하...

  88. 롸봅드니로

    롸봅드니로6 일 전

    자취방 에서 칼없어 가위 썼는대 이게국제적 으로쓰내 20년전만해도 한국도가위안썼는대 불편함 은 사람은싫은듯

  89. Lala Land

    Lala Land6 일 전

    Don’t go too fancy, fanciness ruins channels. I have seen a lot of those cases. I like the old 영국남자 series

  90. ???

    ???6 일 전

    후...버즈피드. 왜 아무도 버즈피드엔 태클이 없을까

  91. 도치매니저

    도치매니저6 일 전

    스티븐 님 처음본분 ㅋ

  92. 히로용용이

    히로용용이6 일 전

    여친델꼬가고싶다ㄷㄷㄷ부럽ㅠ

  93. 연구연구리서치

    연구연구리서치6 일 전

    양념갈비 바지벗어!!!!

  94. erotikaJJang

    erotikaJJang6 일 전

    웃기다. 바지벗어. 많이 당하셨나봐요. 축하드립니다.

  95. 조현희

    조현희6 일 전

    소주는 피자랑 먹어도 맛있어요ㅠㅜ

  96. 김동진

    김동진6 일 전

    도대체 어디서 그런 말들을 배우는거ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  97. 아브라함의딸

    아브라함의딸6 일 전

    저 고기에 흰 쌀밥이 없다니 ㅠㅠㅠ

  98. hyun Jung

    hyun Jung6 일 전

    한우보다는 고베규

  99. 붐볼

    붐볼6 일 전

    소리벗고 팬티질러!!!!

  100. Yj Hon

    Yj Hon6 일 전

    먹고싶다 김정민박사 그레이트게임 유트브도 함 보세요

  101. leon Sngpre

    leon Sngpre6 일 전

    한국거는 조뚜 모르고 왜곡만 시키는 3또라이샊2들 집합이네